Oldalak

2015. április 4., szombat

Húsvéti Csipke

Ma a húsvéti készülődéshez hoztam nektek egy kis segítséget. Sok kis apróság igazán kellemessé teheti számunkra lakásunk hangulatát. 
Ehhez egy kedves barátom segítségét kértem. Kámán Paméla a Csipke kreatív hobbi és ajándék bolt tulajdonosa készített nektek valami szépet, amit nála meg is vásárolhattok! :)

Tavaszi friss könnyed koszorút készítettem, klasszikus fehér és zöld színben, melynek előnye, hogy a legtöbb lakberendezési stílushoz jól illeszthető, így kikerülhet egy sötét ajtóra, éppúgy mint a lakásba egy fehér falra. 

A bemutatott tavaszi ajtókopogtató készítéséhez szükséges alapanyagok: -sisal kóc, -szalma, vagy széna koszorúalap, (érdemesebb a szénát választani mert az olcsóbb,) illetve úgysem látszik a koszorú mert betekerjük sisal kóccal. - fehér vagy natúr jutaszalag - fehér fokhagyma termés - papír virágok, - fehér ming rózsa - szürkés kókuszháncs szív - cérna a sisal rögzítéséhez - fehér/ natúr színű műanyag fürj tojások - húsvéti nyuszis szívdísz -drót szál (a felakasztáshoz) - Ragasztópisztoly  a termések ragasztásához



A sisal nevezetű kóc anyagot szétbontás után rátekerjük a koszorúalapra, ha nem sikerülne szorosan rátekerni, akkor cérnával  áttekerve megfelelően rögzíthetjük a sisal-t . Egy patkó formára hajlított drótot szúrunk át az alapon ezt visszahajtva a koszorú belsején masszívan rögzíthetjük az ajtódíszt. Ragasztópisztoly segítségével  rögzítjük a hangsúlyos nyuszis szív elemet, utána pedig 6 nagyobb ming rózsát osztunk el egymástól egyenlő távolságra az íven.


A nagyobb díszek után, az apróbb természek következnek, jutaszalagból téglalap alakzatokat vágunk ezt félbehajtva ragasztjuk fel, erre kerülnek a fokhagyma terméseket.  Célszerű az egyforma terméseket hármas vagy páratlan számú csoportban felragasztani így a végeredmény nem lesz káosz jellegű. Én is így tettem.


A kókuszháncs szíveket is egyenlő távolságra osztottam el, majd ragasztottam fel.


Következő lépésként a fürjtojásokat ragasztottam fel, ezekből sokat használtam, mivel ha a termések lennének túlsúlyban akkor inkább őszies hatást érnénk el.


A tojások után az apró zöld levelek következtek, ez fontos a kompozícióba hiszen a zöld színtől lesz friss és tavaszi.



Utolsó lépésként, tollat ragasztottam a termések közé, ezzel még hangulatosabbá tehetjük, koszorúnkat.



További különböző stílusú shabby chic, vintage, modern, vidéki stílusú, 
koszorúk, ajtókopogtatók és még több  kreatív ötletet találtok a csipke kreatív hobbi boltban személyesen, vagy a facebook oldalunkra kattintva: Csipke kreatív hobbi és ajándék bolt

Ezzel a gyönyörű koszorúval kívánunk minden kedves olvasónknak Kellemes Húsvéti Ünnepeket! 

A Konyhatervező csapata! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése